Sunday 13 November 2011

friendship

now i want to share with u all about this incidence in my clazz..ada sorng mamat ni duk sebelah aku mase dalam klaz..then,mse tu break time..so,aku bukak ar note aku jap..then dye ternmpk lak note ak conteng dalam modul tu...note yang aku copy paste kat slide instructor..ada yang ak tulis..and ada yang ak lukis...modul ni name dye Basic Aerodynamic..mamat ni cmmnt pasl lukisan venturi tube aku..yang pasal airflow..bernoulli's principle..of course ar korang ingat lagi kan..?mse physics form 5..lukisan aku tu agak buruk sbb nk cpt..dialog kteorng:-

mamat: asl gmbar kau tu buruk sgt.?
aku: bia ar..aku lukis tuk aku tgok n aku yg fham.
mamat: dah tu t camne aku nk fhm doe tgok ni..
aku: aku lukis ni bukan tuk kau..tp diri aku..kau tu kalu nk cantek lukis ar sendiri..kau tu yg x nk lukis mse instructor ajar..
mamat: aritu x sempat kot..
aku: dah spe suh kau tido..aku dh kejut kau kan.?so,tu salah kau..
mamat: camni ar kawan..x nk tolong orang lain...(perli)
aku: dun blame other..kalu kau tido mse tu..kau ptt tolong diri kau..jgn arap orng lain tolong kau..skali skala tu logik n stilll leh consider..
mamat: yelah..skng aku knl kau..bukan jeniss nk tolong kawn...xpe ar...
aku: suke atie kau ar nk ckp pe pun...

so,jge2 ar kalu korang ada kawn camtu..bhaye doe..too rely on others..

No comments:

Post a Comment